RAMS - Menighedsrådenes Skoletjeneste Ribe Stift

RAMS - Menighedsrådenes Skoletjeneste Ribe Stift Puggaardsgade 3A 6760 Ribe Tlf. 7614 1499 RAMS har til formål at styrke og udvikle samarbejdet mellem skole og kirke i Ribe Stift. Samarbejdet finder sted i overensstemmelse med den til enhver tid gældende skolelov. Mantraet er Oplysning - Oplysning - Oplysning! Den gensidige uafhængighed parterne imellem respekteres.

OVERVIEW

This website skolekirke-ribestift.dk presently has an average traffic ranking of zero (the lower the more users). We have scanned three pages within the web page skolekirke-ribestift.dk and found four websites linking to skolekirke-ribestift.dk.

SKOLEKIRKE-RIBESTIFT.DK RANKINGS

This website skolekirke-ribestift.dk is seeing diverging quantities of traffic until the end of the year.
Traffic for skolekirke-ribestift.dk

Traffic ranking (by month) for skolekirke-ribestift.dk

Traffic ranking by day of the week for skolekirke-ribestift.dk

Dinkirkedinkultur - Forside - dinkirkedinkultur

Her kan du finde aktivitetsforløb til 4-6 årige børnehavebørn og undervisningsforløb til 0. Find en kirke i nærheden af dig. Se Filmen Hvad kan du bruge siden til.

WHAT DOES SKOLEKIRKE-RIBESTIFT.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of skolekirke-ribestift.dk Mobile Screenshot of skolekirke-ribestift.dk Tablet Screenshot of skolekirke-ribestift.dk

SKOLEKIRKE-RIBESTIFT.DK HOST

I found that a single page on skolekirke-ribestift.dk took seven hundred and eighty-one milliseconds to load. Our web crawlers could not find a SSL certificate, so in conclusion we consider this site not secure.
198.58.110.84

RAMS - Menighedsrådenes Skoletjeneste Ribe Stift

DESCRIPTION

CONTENT

This website has the following on the web site, "Tilmeldingerne til det nye skoleårs projekter er i fuld gang." We analyzed that the web site also said " De første materialer er udsendt til skolerne." It also stated " Materialer som bestilles herefter udsendes hurtigst muligt efter skoleferien. Bestillinger efter ferien udsendes fortløbende. RAMS har til formål at styrke og udvikle samarbejdet mellem skole og kirke i Ribe Stift. Samarbejdet finder sted i overensstemmelse med den. Hvis det ønskes, tilbyder RAMS ansatte at komme ud på den enkelte skole hvor man er i gang med overvejelser om et projekt." The header had Ribe Stift as the highest ranking search term. It was followed by Skole, Kirke, and Samarbejde which isn't as ranked as highly as Ribe Stift. The next words they uses is Religion. Kristendom was also included and might not be seen by search crawlers.

SEEK OTHER WEB PAGES

Skolekontakten skolekontakten

VIP-adgang til Arla Foodfest med GoCook. Mangler I opskrifter, og i så fald, hvilke? Kemien i din hverdag. Tropisk træ i din hverdag.

Skolelederens Blog

Nyheder fra en ambitiøs skole i Aalborg Kommune. Årets sidste podcast om bl. Skolerejser, IT-investering and Skoleplan. Tredje blogspost - denne gang fra Bruxelles. Følg vor skole på Facebook.

Skolelederforbundet nyheter

Gangen i et sentralt oppgjør. Bli bedre kjent med Skolelederforbundet. Kjenner du til noen som fortjener YS likestillingspris? Skoleutvikling og ledelse i nordisk perspektiv.